Lördag kväll och mellomys

Bara inne lite snabbt här på bloggen. Idag har varit en helt okej dag. Har haft biverkningar av en medicin vilket är jobbigt men jag ska sluta med den och pröva en annan sort. Det är sådant som händer ibland. Jag har därför inte gjort allt för mycket. Jag satt och tittade på The big bang theory bloopers från season 1-5 på youtube. Skrattade så mycket att jag tror att jag kissade ner mig lite. Det är så jag bedömmer hur roligt något är, ju mer kiss, ju roligare var det. Okej, kanske inte.

 

Ikväll var det mello vilket vi har som tradition gjort en myskväll av precis som många andra. Jag får rita upp en poänglista och för varje låt får var och en i familjen betygsätta den. Idag hade vi dessutom sällskap av grannpojken. Pojkarna blev överlyckliga över att Sean Banan gick vidare, de jublade och dansade. Det gjorde kanske inte jag och Nicke men det är roligt att se dem så uppspelta och glada. Det har varit en mycket trevlig kväll.

 

Jag återkommer senare med mer info. Jag ska bl.a. berätta om telefonsamtalet jag fick i torsdags som var väldigt intressant. Men jag ska inte säga något nu, det får bli en cliffhanger!

 

God natt!

 

                              Alfons sover medan Sean Banan skakar loss

                                                                            

 

 

 

 

Kommentera här: