Sorry!

Jag har varit lat, inte orkat skriva. Just idag mår jag inte alls bra, tror det har att göra med vädret och väderväxlingar, vilket vi med fibro är känsliga för. Jag har däremot fortsatt med min kolhydratminskade kost, som jag vill kalla den och nu har det gått en vecka. I början märkte jag att jag fick mer energi, jag har lagat mat vilket säkert överaskar flera och vissa vill kommentera, jag säger bara... bite me! Haha! Då lämnar vi den saken. Jag har inte gått på den nya kosten nog länge än för att kunna säga om den funkar vad gäller smärtan, energinivån har som sagt gått upp. Jag skulle ljuga om jag inte sa att jag saknar godis, spagetti och baugetter men denna kost är inte för evigt. Ja och jag glömde nästan lakrits, åh min lakrits, jag har inte övergivit dig utan bara tagit en paus.
 
Jag kan dessutom säga att jag lider av vad som kallas för fibrodimma eller fibrohjärna. Sjukdomen gör att man blir lite borta i huvudet under skoven. Jag glömmer ord, enkla ord. Jag kan glömma huruvida jag tagit min medicin eller inte vilket är mindre bra. Jag märker när jag skriver att jag har fler stavfel och ska vi vara ärliga, första stycket är lite rörigt, eller?
 
Nu ger jag upp, jag behöver sova!
 
Sov gott.
1 Catti:

skriven

Hoppas du snart får en bra dag! Vi är jättesjuka också. Jag i min IBS och Alfon i något annat som vi inte vet vad det är. Fy vad detta är trist! Kram på dig

2 Anna:

skriven

Kolla här då...!!
http://lchfklubben.se/shop/lchf-produkter/lakritspastiller-ca-90-st

Visserligen högt kolhydratinnehåll men jämfört med vanligt godis så! Nån gång då och då ;)

Kommentera här: