Fiskmås och tristess

Idag har inte varit en bra dag. Trött som en gnu och värk som vandrar runt i kroppen. Sedan har det också bara varit tråkigt. Jag har inte haft något att göra, inget bra på tv. Jag skrattade till lite dock, satt och bläddrade och fastnade på ett program som heter Tunnelbanan. En fiskmås hade flygit in på en station och de stackars vakterna fick jaga den. Tillslut fick de tag på den och för att skydda dess identitet hade de suddat över måsens ansikte. Det var humor!
 
Just nu är jag i en period där jag bara väntar. Jag väntar och väntar på att det ska vända och att jag ska börja må bättre. Jag vet att det kommer med det går långsamt. Jag vill att det sker nu! Tålamod är en dygd. Jag är inte dygdig. Tur att jag har mina fina familj och mina vänner. Om det inte vore för dem hade jag nog spärrats in för längde sedan. Jag tror att jag skulle bli en bra mentalpatient. Just saying!
 
Jag bjuder på en bild av en bild av mig som väldigt liten. Min kära syster gjorde ett jättefint kollage till mig när jag fyllde 30 år och denna bild var med.
 
 
 
 
 
 
 
 
1 jessica:

skriven

haha det är så himla störande när det händer! :o

visst är hon :)

Kommentera här: