Frågor på det?

Nej, jag är inte en bloggdesigner. Jag vill försöka göra bloggen lite finare, lite personligare men det går långsamt. Det är endel trixande med saker som jag inte är duktig på. Jag har dock börjat försöka och jag har frågat runt och fått lite tips. Vi får se vad som händer med bloggens utseende i framtiden.
 
Jag har inte mycket att skriva just nu. Har haft mycket värk senaste veckan. Jag vill inte att bloggen ska vara enbart negativ med en massa gnäll. Ja jag har ont men samtidigt mår jag ganska bra ändå, i själen. Jag har en underbar familj, jag har fina vänner. Jag har tagit svåra beslut där det i slutändan har resulterat i positiva saker. Jag ska vara positiv. Jag tänker därför strunta i den jättelika och monstruösa finnen jag fått på kinden.
 
I övrigt vill jag bara säga till er som är inne och läser. Ni är välkomna att ställa frågor om det är något ni funderar över. Det spelar ingen roll vad det handlar om, det måste inte handla om just sjukdomen om ni är nyfikna på något annat.
 
Ha en fin fredag!
1 Jenny.:

skriven

Jag tycker den blev superfin ju !! Kan du fix min me ??

Svar: Din är ju jättefin! Den behöver inte fixas heller!
MariaairaM

Kommentera här: