Tittar in en liten stund

Jag visste inte ens om jag skulle skriva någonting. Gårdagen var rätt kass och denna dag är inte ett dugg bättre. Ont i ryggen så att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Det känns som att någon försöker slita sönder huden på skulderbladen. Mina ben småvärker hela tiden, det moler och moler och jag får inte ens en sekunds vila från den värken. Mina händer har krampat och för tillfället har jag känselbortfall i fingrarna. Jag blir trött, fruktansvärt trött. Det känns som att någon har sugit ur all energi jag någonsin haft, all kraft har bara försvunnit. Alla ljud låter mycket högre, mycket starkare, vissa skär i öronen.
 
Det positiva är att det är lördag och jag får mysa med min familj. Mycket av min styrka hämtar jag från dem, de får mig att orka och stå ut när det känns eländigt. Sedan vet jag att värken när den är så här illa kommer att släppa, och när den väl gör det så får jag en eller två timmar där jag kommer det närmaste till smärtfri som jag kan.
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en bok.
 
Ha en trevlig helg!
 
1 Catti:

skriven

Kram!

Svar: Kram tillbaka vännen! :)
MariaairaM

2 Grannen i nr 18:

skriven

Vilken fin blogg du skapat.
När det är som värst, kan det bara bli bättre.
Styrkekram <3

Svar: Tack! Så är det verkligen, man får ta en dag i taget! :)
MariaairaM

Kommentera här: