Trevlig midsommar!

Vill bara titta in lite snabbt och säga att jag lever. Bloggandet är ingen prioritet just nu. Jag mår lite sådär, det går upp och ner. Har fått veta lite saker som jag är sårad över. Mer tänker jag inte säga. Det gör inte att man mår bättre i kroppen direkt, kropp och själ hör ihop. Om vi hoppar snabbt till något annat kan jag säga att nu när vi inte haft sol de senaste två veckorna så har mina problem med munnen kommit tillbaka. huden fjällar och jag har sprickor i mungipan igen. Det enda som rår på det är solen! Skulle vara fint om den kunde behaga dyka upp igen. Jag vill inte ha en till taskig sommar, nu vill jag ha sol och värme tack, då mår jag bäst.
 
Nu ska jag sova, jag lovar att återkomma snart. Jag ska bara hitta lite inspiration.
 
Sov gott!
1 Sextiotalisten:

skriven

Ha en trevlig helg du med, och ta hand om dig!

2 pernilla:

skriven

Hej!
Heter Pernilla och är 32 år har själv fibromyalgi. Och studerar nu till undersköterska och håller på att skriva en uppsats om fibromyalgi. Har funderingar ¨på om du skulle vilja svara på en enkät till min uppsats?
Maila mig gärna isåfall

Kommentera här: