Ont, det gör ont, det gör ont, det gör ont en stund på natten..

Jag hade världens värk igår. Jag vet inte vad det beror på. Kanske för att jag tog ut p-staven. Minsta lilla kan faktiskt påverka. Kanske berodde det på väderväxlingarna. Kanske beror det på att jag jobbat på hemma ganska mycket med målning och städning. Eller så har jag bara ont för att. Vi har dock hunnit färdigt med tapetseringen och målat färdigt alla lister. Nu ska vi snart börja med Alexanders rum. Det kommer bli så fint! Sedan har vi köpt nya utemöbler, också jättefina. Skönt att slippa plastbordet och ha ett ordentligt.
 
Imorgon ska jag och pojkarnas faster åka till Skeppet, som är ett lekland. Det ska bli roligt, både för oss och pojkarna! De får aktivera sig och jag och faster kan sitta och surra. Win-win situation!
 
Jag bjuder på en bild på mig, när jag är som vackrast, haha!
 
 Ha det bra alla Ni som läser min blogg!
 
 
 
 
 
1 Sussi:

skriven

Läckerbit!

Svar: Eller hur syrran! ;-)
MariaairaM

2 Alexa:

skriven

Det är värt att vara sådär vacker! Skönt att du har humorn kvar trots värk!

Kommentera här: