Vad tycker ni?

Nu är jag färdig med att peta med bloggen idag. Jag har ändrat utseende och färg, ja det mesta. Säg gärna vad ni tycker! Är det något jag behöver ändra eller göra annorlunda? Är rubrikstexten för stor? Är stilen fel? Är den lila färgen ful? Är bilderna fel? Ge mig gärna feedback, bara den är konstruktiv!
 
 
1 FruJag:

skriven

Ser bara via mobilen. Och färgerna o bilderna är fina.

Men texten känns mer ihoptryckt än innan så blir jobbigare att läsa.

Svar: Tack för din feedback FruJag! Jag tror tyvärr inte att det går att göra något åt att texten blir ihoptryck när man läser den i mobilen. Jag tror också att beror på vad för mobil man har och för storlek på skärmen.
MariaairaM

2 FruJag:

skriven

Fast det var inte så förut...
Läser via mobilen alltid.
Men det kvittar som så. Men du ville ju ha feedback ;)
Kanske är så att du ökat teckenstorleken som gör att det känns trångt?

Eller för att rubrikerna är större..

Innehållet är viktigast o det är det inga fel på :)

Svar: Jag ska testa och byta teckensnitt, så kanske det blir bättre! :)
MariaairaM

3 Sextiotalisten:

skriven

Så fort jag kom in på sidan så tänkte jag: Wow, det här blev ju bra, det måste jag tala om. Och sen fanns det ju ett inlägg där du ville ha feedback! :) Jag tycker att det blev kanonbra! Fina bilder, och du blir ju så bra på bild också.. Texten är bra, den är lättläst och jag är petig ska du veta :)Om jag nu ska säga något ickepositivt så är det nog färgen. Jag har svårt för blått/lila och då vill jag nog ha lite fetare text. Kanske ett annat teckensnitt? Nej, nu ska jag inte analysera mer :)

Ha en toppendag!

Svar: Tack för din feedback! Jag ska kolla om jag kan hitta ett bättre teckensnitt, det ska nog finnas någon som fungerar bättre. När det gäller färgen får jag se om jag ev. dämpar den lite! Tack som sagt för dina fina ord, de värmer!
MariaairaM

Kommentera här: