Familj

Just nu är jag väldigt familjeorienterad. Jag vill bara umgås med min familj och mina närmaste vänner. Kan bero på att det stormar lite runt mig, jag befinner mig inte i stormen men känner av vindarna. Öh, det var den sämsta liknelsen ever! Haha!! Hur som haver, jag vill bara vara med de mina, inte springa på stan eller vara runt en massa människor som man knappt känner. Det är ganska olikt mig, jag är annars väldigt social och utåtriktad när sjukdomen inte är för intensiv.
 
Vi får se när jag skriver nästa gång. Nu kanske jag tar paus några dagar. Jag har ont just nu, mycket värk i kroppen. Sedan annat som händer som tömmer mig på energi, tröttheten har slagit klorna i mig.
 
Ha en trevlig helg så hoppas jag att jag är tillbaka till veckan!
 
 
 
                                                    Blommorna på vårt äppelträd
 
1 Sextiotalisten:

skriven

Man måste pausa ibland. Ta hand om dig!

Kommentera här: