Ont i skinkorna

Ja precis som rubriken säger så har jag värk just där. Jag kan inte sitta utan måste ligga eller stå. Jag har haft ont där förut men inte så här illa. Det beror tydligen på att jag blir inflammerad i körtlarna som finns där som smörjer lederna typ. Jag ska på ultraljudsbehandling på torsdag. Känns lite speciellt när de kör med den över rumpan, men vad gör man inte för att bli smärtfri? Jag kan säga att det hjälper. Eftersom jag är knepig och inte får äta inflammationshämmande läkemedel kan det hända att jag får kortisonsprutor, rakt i.. ja ni förstår.
 
I övrigt kan jag säga att jag börjar känna mig gammal. På onsdag fyller min systerson 20 år! Kan ni förstå? Det kan inte jag. Nej nu ska jag skriva en handlingslista för imorgon. Trevlig helg till alla er därute!
1 anna sundberg:

skriven

Mariaaira M, har jag kommit till dig? inte så bra på data....
Läste om ont i skinkorna, fibromyalgi!
Jag trodde det var falsk ischias, men när jag läste ditt, förstår jag att det är fibron! Har haft fibro i 22 år, i dag är jag 64.
Vore kul om du svarade mig.

Anna
Sundberg

Kommentera här: