Jag tar en liten paus

Som ni kanske märker så skriver jag inte mycket här nu. Detta beror på att jag just nu håller på att möblera om lite vad gäller min medicinering. Det kan bli ibland att en medicin man har inte går ihop med en annan och så får man bieffekter som är väldigt otrevliga. Nu har jag en helt ny medicin som jag börjat med och i början får man lite bieffekter, det är normalt och ska gå över efter någon vecka. Just därför orkar jag inte skriva här för tillfället. Förhoppningen är att det blir ett kort uppehåll och att jag får må bättre snart, till både kropp och själ.
 
Till alla som läser vill jag bara säga att ni är gulliga som hängt med mig så här länge. Jag skickar en varm kram till er! Som avslutning vill jag bjuda på en bild på min sötnos.
 
 
 
 
1 Sextiotalisten:

skriven

Men jösses vilka ögon!! ♥

2 FruJag:

skriven

Nu saknar jag dina inlägg!!
Är pausen slut snart? ;)

Hoppas du mår bra!

Kommentera här: